fredag 9 april 2010

Nerver av stål?


Ja min kära vänner då var de snart dags, som man säger bara timmar bort. Reser i morgon från mitt kära vinterland klockan åtta till the big city. Spänningen stiger och packningen kontrolleras och ändras varannan minut=)


De är otroligt vad tiden går fort att ett halvår redan passerat. Känns som igår man skrev sin ansökan. Betyder de att snart sitter man 80 bast och tänker tillbaka på den goda tiden då man besökte Indien och klappade dom där heliga kossorna? Ja men de kommer nog bli den mest händelse rika veckan man varit med om.


Tror jag ska passa på att kväva min hund med kärlek i kväll nu, märker att hon är lite misstänksam mot mig när väskan legat på golvet halv packad i en vecka.


Nä nu ska jag äta min marknads munk och sen traska till min broder.... vi ses i Indien (skulle bara ge er en inblick på hur mycket de alltid känns som man vill packa med sig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar