fredag 19 mars 2010

Det närmar sig..




Så hade även jag fått den näst sista dosen av twinrix..
funderar lite över hur jag ska komma ihåg den sista som ska tas om 6 månader.
Det e ju lite intressant varför olika vårdcentraler ger olika vaccin.
Ska inte sjukvården vara lika i hela landet?
Jag tycker att den ska vara lika i hela världen men det e ju något som kommer att ta sin tid men en dag ska vi väl vara där. Då alla människor ska få den vård de behöver.

Nu e det bara 3 veckor kvar tills jag åker upp till sthlm för en snabb visit hos min bror innan vi åker vidare till Indien.
Idag fick jag mitt visum och mitt pass tillbaka.
Tänk om man inte hade fått någon visum? Då hade man så snällt stanna hemma.


Annars har det varit en helt vanlig lugn Fredag.
Gick upp i morse för lite morgon träning, vilket alltid känns lika skönt. Sedan en sväng till solariet :) haha som om jag inte kommer få tillräckligt med sol i Indien.
Men man måste ju ha lite färg innan man åker. Det kan ju vara vår grupp som får besök av film teamet på Arlanda. Nu kanske ni undrar vad jag menar med film teamet? Det e så att de filmer som vi ska spela in ska sedan klippas ihop och bli en liten kort film.

Efter det så blev det lite Fredags städning :) Kanske inte lika roligt men det e ju kul när det e färdigt... Nä nu e det dax att ta helg på allvar.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar