torsdag 18 mars 2010

sjukan here i come

Ja då var de dags för den andra sprutan av vaccinet twinrix inför resan. Tog ju mitt kolera vaccin i går med bivierkningar man inte vill få utanför huset. klarade mig dock(peppar, peppar ta i trä)En ovanlig dag som började ovanligt. Vaknade och snozade, trött som man alltid är så tar de ju ett tag att rulla sig ur sängen. När jag väl tog mig upp så lockade en äppel paj jag hade i kylen, så jag slängde den i micron och dolade på. Sprak och gnissel kalas, min micro såg ut som den firade nyår och jag tänkte nu lägger den av. Sen när jag kikade ut så såg jag min granne promenara förbi och då tänkte jag måste ju inte vaknat än! så ibland får man ju kolla dubbelt=)

Efter vaccinationen så blir de en sväng till kommunal sektion 8 för att prata lite och ta följa upp hur jag ska föreläsa på Ringelskolan 18:00 för ett gäng malteser om hur vårat fack i kommunal fungerar. Ska bli spännande, men dock riktigt roligt. Ps glömde ju berätta att nu har man startat sin fyra dagars ledighet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar