söndag 28 mars 2010

Resfeber..

Om två veckor så e vi i Indien. Och jag tror att jag börjar så smått att få lite resfeber.

Vad ska man ha med sig?


Det sägs att man inte får visa axlar eller knän, och det kommer att vara väldigt varmt. Jag vet inte om jag har så mycket sådana kläder.

Vad ska man mer ha med sig? Vi kommer ju att resa runt en del så man vill ju inte ha för mycket att bära. Om någon har några bra förslag så e det bara att skriva.

Alla tips är välkommna!!


Hur mycket pengar behöver man?












Detta e oxå en bra fråga.. Vi har diskuterat detta fram och tillbaka. Men ingen av oss vet ju vad saker och ting kostar där nere. Och allt vi köper ska ju bäras runt på oxå. Men man vill ju ha med något hem till nära och kära.

Tänk om man glömmer något viktigt hemma?









Det e klart att passet brukar man kanske inte glömma.. Det e i alla fall det sista jag kollar innan jag låser dörren.

Men det finns ju en massa andra saker som man behöver. Fast då e vi åter till den första frågan.. Vad ska man ha med sig? Det är en ständig fråga som pluppar upp i mitt huvud.




Fast det som bli jobbigast e nog att man inte kommer att prata med de vänner man har hemma på över en vecka. Som tur e så finns ju Internet men det e ju inte samma sak. Men oftast när man reser så har man i alla fall en nära vän med sig. Men så e det ju inte i detta fallet. Men å andra sidan så kommer man att få fem nya vänner..

2 kommentarer:

  1. Kommer du ha bonnabränna när du kommer hem då;)

    Förstår att det kommer kännas lite ensamt utan dina närmaste här, men dom finns ju kvar när du kommer hem, eller hur??
    Tror oxå att tiden kommer springa iväg så du inte hinner tänka så mycket på va som sker här hemma ändå:)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Japp bonnabränna tänker jag ha :) Klart att de finns kvar men de kommer att vara saknade.. Kram kram

    SvaraRadera