onsdag 11 augusti 2010

Veckan som gått....

Nu är jag hemma i svärdsjö igen.. Borta bra men hemma bäst.
Det blev inte så mycket uppdatering som jag hade hoppats på, vi hade lite problem med det mobila bredbandet. Så här kommer några korta ord om Festivalet...
Veckan i strömstad var bra, tyvärr klaffade inte organiseringen riktigt så det blev många uteblivna föreläsningar av olika anledningar. Det var riktigt tråkigt.
Men av av föreläsningarna som jag verkligen gillade var den om Fair Traid, sen såg jag den här skylten på Coop! Nu ska jag o Kalle försöka enegera fler handlare runt om att satsa mer på Rättvisemärkt hemma i våra kommuner.

Titta vem jag hittade! Ingen mindre än våran egen Fredrik :D

Nu börjar vårat demonstrationståg ta form. Vi gick igenom hela strömstad med röda flaggor o banderoller. Det va riktigt cool att se o höra 1 500 pers gå längs gatorna sjungande kampsånger!


Gästhamnen i strömstad. Så otroligt vackert!
Take care!
Puss o kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar