måndag 5 april 2010

Snart snart snart!!

Nu börjar det bli väldigt nära avresa. Själv har jag plockat fram lite smått och gott som ska med. Men frågorna står kvar i huvudet om vad som ska packas ner. Och jag skulle inte vilja skryta med att jag e bra på att packa, snarare tvärt om. Men tvätten hånger på tork i alla fall så en liten bit på vägen e man. Om det är någon som har några bra förslag på hur och vad man packar så skriv gärna.



Jag har i alla fall pratat med en vän som bott i Indien ett tag, och vet nu att jag ska växla in så jag har med mig lite rupe med mig ner.

Har oxå kommit på att man kanske skulle ta och köpa lite solkräm mm. Det sägs att det kommer att vara väldigt soligt där nere.

Jobbigt bara att jag kommer att vara i kalla sthlm ett dygn innan vi åker. Och jag vill då inte bära med mig en tjock vinterjacka i Indien. Så jag kom fram till att jag får frysa lite. Hoppas det inte blir minus gradet bara.
Hoppas ni alla har haft en underbar Påsk!!
Lotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar