söndag 25 april 2010

borta bra men hemma bäst

ja nu är man äntligen på sin hemma ort igen efter fler timmars bilfärd, dock en väldigt uppskattad hemfärd=) Man kan lugnt säga att man är fortfarande slut efter allt resande och tur jag inte körde bilen i går för jag såg helt klart synvillor. De sprang en hare över vägen och i ren reaktion ropade jag se upp för apan.

Jag har idag varit på min lyckligaste shopping! att vara på ica var en fröjd och man log när man sprang och plockade varor i sin korg.... en sån och en sån och varför inte en sån. som jag sa väl spenderade pengar. de kommer att bli fest och fross i kväll. Nu blir de snart souvas kebab sen har de köpts en stor chocklad tårta som de bjuds på hela kvällen.. mmm de och kaffe.

Jag saknar dock redan gänget och jag har fortfarnade skrattat åt de intärna skämten ..... avslutande Eeeeda... =)

3 kommentarer:

  1. VA! har du sett Eeda? ;)Håller med dig om att gänget redan saknas, ingen hemma förstår ju skämten ;) samtidigt är hemma väldigt skönt! Hoppas det inte dröjer länge tills vi kan ses alla hos någon..
    Glöm nu inte malin att ingen serverar din mat och ordnar rena handdukar om de lämnas på golvet i badrummet! ;)

    SvaraRadera
  2. ja hon har ju tydligt flyttat in arvidsjaur! vad då har inte du sett na? jo hemma är väldigt skönt och när jag vaknade i morse så fattade jag inte vart jag var=) tänkte men hotellet hade ju inte svarta gardiner hahaha... ja nu är de inget mer pass upp eller synt musik... men nog ska vi ses snart igen. såg film klippet från bilen om eda... riktigt kul att höra de igen...

    SvaraRadera
  3. då vet vi vart vi har na då! ;) jag hade också lite svårt att orientera mig i morse när jag vaknade.. är det något som är skönt att slippa så är det fame på synt! Underbart klipp det där, säger mycket om nivån på vår humor i gruppen.. ha de riktigt skönt nu där hemma i norr!

    SvaraRadera