tisdag 20 april 2010

bra nog konstigt

De ar bra nog konstigt att man sitter har fast i Indien av alla stallen, de positiva ar att de later som vi fatt mera ett datum pa hemfarden. De verkar som att jag, Fredrik, Pontus och Emil kommer oss ivag pa fredag eller lordag sen far Jenny, Lotte och Kristina vara kvar till den 27/4.

Vi gor da de basta av situationen, men man tycker mest synd om Pontus som legat sjuk nu ca tre dagar... sa vi kor ronden hos honom med jamna mellanrum.

Hur ska man beskriva den har resan? kanns som den upplevelse skrivningen kommer nar man val kommit hem... Jag kan bara saga att jag har manga brev att skriva nar jag kommer hem. Har fatt sa manga adresser fran kvinnorna fran tea plantagen. De ar nog den dagen jag mest kommer att komma ihag och de ska bli sa roligt att kunna halla kontakt med dem via brev. De blir nog dom enda brev man inte far via facebook eller mail=) de ska da bli riktigt roligt skicka kort och beratta om mitt kara arvidsjaur...

pa atersende i hemlandet igen ... manga kramar!!!

2 kommentarer:

  1. åh, är Pontus sjuk??? :S ta hand om honom åt mig!!

    SvaraRadera
  2. Ja de gor vi ju;) och han ar pa benen nu:) sa vi ar sa glad over de\\ ganget och jag(malin)

    SvaraRadera