torsdag 8 april 2010

Rikskändis

Oj oj oj, nu händer det grejer!
Igår blev man rikskändis över en natt...
Jag och Cilla (vice ordförande kommunal Dalarna) hade presskonferens i tisdags.
Både Falukuriren och Dalademokraten hade skrivit jättebra artiklar om vårat äventyr!
Jag ska försöka leta på artiklarna o länka dom hit.

Sitter på jobbet just nu o ska snart bege mig hemåt.
Hemma väntar en väska som antagligen kommer att packas om 14 ggr till innan det bär av mot arlanda på lördag morgon!
Hur mycket kläder kommer behövas? Vilka skor behövs? Hur mycket pengar?
Frågorna är många så jag helgarderar mig :)
Hoppas bara att man håller viktgränsen!
Får nog leta reda på vågen i morgon.

Nej, nu är det lika bra att röra sig hemåt o ta tjuren vid hornen!
Ha en toppenkväll allihopa!

Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar