tisdag 6 april 2010

Spännade värre!!!

Idag fick vi våra sista biljetter hem skickade.. Nu e det verkligen nära. Vi fick oxå med vårat program som vi ska följa hela veckan. Det e ju ingen semester resa vi ska åka på då det blir fullt upp hela tiden. Men på vårat program så stod det vilka Hotell vi ska bo på. Lite nyfiken blev man ju allt. Så jag in och skulle försöka att hitta dessa hotell. Men till min besvikelse så fann jag bara ett..










Men det verkade väldigt trevligt. Men det känns ju inte lika bra att man inte ens kan hitta de andra hotellen på nätet. Inte kunna se en bild eller något. Så jag skulle ju inte tro att det kommer att vara några dyra hotell vi hamnar på..



Nu tänkte jag att jag skulle dela med mig om vilka tider det e tänkt att vi ska flyga mm..



Lördag 10 april



15:50 flyg från Arlanda

18:00 Ankomst München



20:20 flyg från München



Söndag 11 April

07:10 ankomst New Delhi

10:15 flyg från New Delhi

12:30 ankomst Bagdora Airport



Dax att åka till hotellet. ca: 30 min med bil.



hotellet heter Hotel Manila



15:00-17:30 introduktion och lite bakgrundsfakta



17:30-19:00 Vila/ och Bloggning



19:00-21:00 Middag.



Måndag 12 April

09:00 Vi åker på ett besök på ett tea plantage



10:00 Visas runt på plantaget.



12:00 Lunch



13:00 Ska vi träffa de som arbetar på plantaget



15:30-16:30 åker vi tillbaka till hotellet



17:00 Dax att blogga igen



19:00-21:00 middag



Tisdag13 April



Vad jag kan läsa mig till så ska vi ha möte hela dagen.



Onsdag 14 April



Är inte riktigt bestämt än vad vi ska göra. Finns liet olika alternativ beroende på tid.



16:15 Flyger vi i alla fall från Bagdogra flygplats

18:55 Ankomst i Chennai



Åker till hotelet The Residency Towers



Torsdag 15 April



Samla ihop oss inför nästa möte med arbetarna. kolla upp lite fakta mm.



Social visit/ middag



Fredag 16 April



Åker till flygplatsen



10:40 flyger vi från Chennai

12:15 ankomst tuticorin



åker till hotel Aryas



Där ska vi prata med olika människor och byta liet erfarenheter.



Lördag

åker till flygplatsen

12:20 flyger vi från Tuticorin

13:55 Ankomst Chennai

20:15 flyg från chennai

23:15 ankomst New Delhi



Söndag 18 April

02:25 flug från New dehli

07:10 ankomst Frankfurt

09:50 flyg från frankfurt

11:50 Ankomst Arlanda.



Sedan ska vi ju alla ta oss hem till våra städer i sverige. Så för mig blir det att ta 15:25 flyget ner till Halmstad.



Detta var bara en väldigt kort beskrivning på vad vi verkligen ska göra i Indien. Det var mest bara för att visa er att vi har fullt schema framför oss. Och Man ska nog inte vara flygrädd heller.
Hoppas att ni följer oss hela veckan och efter att vi kommit hem. Våran resa tar inte ens slut när vi kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar